პროექტის
სახელწოდება
|
საგანმანათლებლო
კერები სამცხე-ჯავახეთში XIX ს-ის მე-2 ნახევარში.
|
პროექტის
მთავარი
იდეა
|
გაეცნონ და შეისწავლონ სამცხე-ჯავახეთის
ეთნოგრაფია
|
პროექტის
მნიშვნელობა / აქტუალობა
|
სამცხე-ჯავახეთის საგანმანათლებლო კერების შესწავლა პოპულარიზაცია
და გაცნობა.სხვა კუთხეების საგანმანათლებლო კერებთან შედარება.აღნიშნული პროექტი
მოსწავლეებს უნვითარებს კვლევა-ძიების და შედარების,პრეზენტირების უნარ-ჩვევებს.
|
პროექტის
მიზნები
|
მოსწავლეს შეძლებს მსჯელობას
ქართული კულტურის სხვადასხვა დარგის ჩამოყალიბების და განვითარების შესახებ.გამოიკვლევს
და შეადარებს სხვა კუთხის საგანმანათლებლო კერებს.
|
მოსწავლეთა
ასაკი
|
მე-10-11
კლასები
|
ვადები/
ხანგრძლივობა
|
3
თვე
|
მოსალოდნელი
შედეგები/
პროდუქტები,
რა შეიძლრბა შეიქმნას
|
მოსწავლეები
შექმნიან ბუკლეტებს.ვებ გვერს, პრეზენტაციის სახით წარმოადგენენ ვიდეო მასალას და
ფოტო მასალას. შექმნიან კედლის გაზეთს.
|
პროექტისათვის
საჭირო ძირითადი რესურსები
|
სამცხე-ჯავახეთის არქივის მასალები.
ინტერნეტი. ქაღალდის ფურცლები. ვიდეოკამერა. ფოტოაპარტი. სტიკერები.
|
პროექტის
მსვლელოვა
(ძირითადი
აქტივობები)
|
მოსწავლეებს
დავყოფ 2 ჯგუფად.
1.ჯგუფი
- ინტერნეტის საშუალებით მოიძიებს მასალას სამცხე-ჯავახეთის
საგანმანათლებლო კერების შესახებ..
2.ჯგუფი
- სამცხე-ჯავახეთის ისტორიულ მუზეუმის არქივში
მოიძიებს და გამოიკვლევს მასალას საგანმანათლრბლო კერების შესახებ.
მოძიებული
მასალის საფუძველზე თითოეული ჯგუფი მოპოვებული
მასალის საფუძველზე წარმოადგენს პრეზენტაციას .
ორივე
ჯგუფი მოძიებული მასალაზე დაყრდნობით შექმნიან
კედლის გაზეთს და ბუკლეტს ,რომელსაც გამოაქვეყნებენ ვებ-გვერდზე.
|
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან კავშირი
|
ქართული
ენა და ლიტერატურა. ისტი. ისტორია.
|
პროექტის
ხელმძთღვანელი
|
ისტორიის
პედაგოგი-ლალი იველაშვილი
|
ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა
|
ivelashvililali@gmail.com
|
პროექტის
ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
http://ivelashvililali.blogspot.com/
|
შ ე ფ ა ს ე ბ ი ს რ უ ბ რ ი კ ა
კრიტერიუმი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
საპრეზენტაციო მასალის სრულყოფილება
|
საპრეზენტაციო მასალა არასრულყოფილია
|
საპრეზენტაციო მასალა ნაწილობრივ სრულყოფილია
|
საპრეზენტაციო მასალა სრულყოფილია
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
ვერ იცავს დროის ლიმიტს
|
ნაწილობრივ იცავს დროის ლიმიტს
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან
|
ვერ ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
|
ნაწილობრივ ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
|
სრულად ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
|
გასაგებ ენაზე და თანმიმდევრულად წარმოაჩენს საპრეზენტაციო მასალას
|
ვერ ახერხებს გასაგებ ენაზე და თანმიმდევრულად წარმოაჩინოს საპრეზენტაციო
მასალა
|
ნაწილობრივ ახერხებს გასაგებ ენაზე წარმოაჩინოს საპრეზენტაციო მასალა
|
სრულყოფილად ახერხებს გასაგებ ენაზე თანმიმდევრულად წარმოაჩინოს საპრეზენტაციო მასალა
|
No comments:
Post a Comment