პროექტები


პროექტის
სახელწოდება
საგანმანათლებლო კერები სამცხე-ჯავახეთში XIX ს-ის მე-2 ნახევარში.
პროექტის
მთავარი იდეა
გაეცნონ და შეისწავლონ სამცხე-ჯავახეთის ეთნოგრაფია
პროექტის მნიშვნელობა / აქტუალობა
სამცხე-ჯავახეთის  საგანმანათლებლო კერების შესწავლა პოპულარიზაცია და გაცნობა.სხვა კუთხეების საგანმანათლებლო კერებთან შედარება.აღნიშნული პროექტი მოსწავლეებს უნვითარებს კვლევა-ძიების და შედარების,პრეზენტირების  უნარ-ჩვევებს.
პროექტის მიზნები
მოსწავლეს შეძლებს მსჯელობას ქართული კულტურის სხვადასხვა დარგის ჩამოყალიბების და განვითარების შესახებ.გამოიკვლევს და შეადარებს სხვა კუთხის საგანმანათლებლო კერებს.
მოსწავლეთა ასაკი
მე-10-11 კლასები
ვადები/
ხანგრძლივობა
3 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რა შეიძლრბა შეიქმნას
მოსწავლეები შექმნიან ბუკლეტებს.ვებ გვერს, პრეზენტაციის სახით წარმოადგენენ ვიდეო მასალას და ფოტო მასალას. შექმნიან კედლის გაზეთს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
სამცხე-ჯავახეთის არქივის მასალები. ინტერნეტი. ქაღალდის ფურცლები. ვიდეოკამერა. ფოტოაპარტი. სტიკერები.

პროექტის მსვლელოვა
(ძირითადი აქტივობები)
მოსწავლეებს დავყოფ 2 ჯგუფად.
1.ჯგუფი -  ინტერნეტის  საშუალებით მოიძიებს მასალას სამცხე-ჯავახეთის საგანმანათლებლო კერების შესახებ..
2.ჯგუფი - სამცხე-ჯავახეთის  ისტორიულ მუზეუმის არქივში მოიძიებს და გამოიკვლევს მასალას საგანმანათლრბლო კერების შესახებ.
მოძიებული მასალის  საფუძველზე თითოეული ჯგუფი მოპოვებული მასალის საფუძველზე წარმოადგენს პრეზენტაციას .
ორივე ჯგუფი  მოძიებული მასალაზე დაყრდნობით შექმნიან კედლის გაზეთს და ბუკლეტს ,რომელსაც გამოაქვეყნებენ ვებ-გვერდზე.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი
ქართული ენა და ლიტერატურა. ისტი. ისტორია.
პროექტის ხელმძთღვანელი
ისტორიის პედაგოგი-ლალი იველაშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
ivelashvililali@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
http://ivelashvililali.blogspot.com/

       
შ ე ფ ა ს ე ბ ი ს        რ უ ბ რ ი  კ ა

კრიტერიუმი

დამაკმაყოფილებელი

კარგი

ძალიან კარგი
საპრეზენტაციო მასალის სრულყოფილება
საპრეზენტაციო მასალა არასრულყოფილია
საპრეზენტაციო მასალა ნაწილობრივ სრულყოფილია
საპრეზენტაციო მასალა სრულყოფილია
იცავს დროის ლიმიტს
ვერ იცავს დროის ლიმიტს
ნაწილობრივ იცავს დროის ლიმიტს
იცავს დროის ლიმიტს

კონტაქტი აუდიტორიასთან
ვერ ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
ნაწილობრივ ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
სრულად ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
გასაგებ ენაზე და თანმიმდევრულად წარმოაჩენს საპრეზენტაციო მასალას
ვერ ახერხებს გასაგებ ენაზე და თანმიმდევრულად წარმოაჩინოს საპრეზენტაციო მასალა
ნაწილობრივ ახერხებს გასაგებ ენაზე წარმოაჩინოს საპრეზენტაციო მასალა
სრულყოფილად ახერხებს გასაგებ ენაზე თანმიმდევრულად წარმოაჩინოს  საპრეზენტაციო მასალა


No comments:

Post a Comment